Banneri tiivistää viestisi ja kiinnittää asiakkaan huomion

Banneri on muutaman sekunnin mittainen, usein animoitu digitaalinen mainos (banderollit, messumateriaalit tai muun painotuotteet löydät täältä). Banneri voi olla osa Google Display -mainoskampanjaa, yrityksesi sivuilla oleva liikkuva kuvaelementti, blogissa tai muualla netissä oleva mainos, jonka tarkoituksena on houkutella potentiaalisia asiakkaita klikkaamaan banneria ja päätymään sivuillesi. Banneri voi olla gif-animaatio, video tai HMTL5-formaatti. Se voi sisältää myös ääntä ja interaktiivisia elementtejä. Aavalla on lähes kymmenen vuoden kokemus animoiduista mainoksista näissä kaikissa formaateissa.
Hyvä banneri pysäyttää kiireisen käyttäjän oivaltavalla tekstillä, kuvilla ja liikkuvilla elementeillä. Animaatioiden on istuttava viestiin ja yrityksen brändiin, sillä vääränlainen ja täynnä liikettä oleva banneri saattaa vain ärsyttää ja karkoittaa potentiaalisen asiakkaan. Sisällön suhteen pätee sama sääntö kuin mainontaan yleisesti: pidä viestisi tiiviinä ja tuo esiin kaikkein olennaisin. Bannerit ovat kooltaan suhteellisen kompakteja, joten suuri tekstimäärä pakkautuu pieneen kokoon. Hyvä perussääntö bannerin suunnittelussa on käyttää muutamaa otsikkotekstiä ja jakaa se 3-4:ään osaan animaatioilla. Meillä on kokemusta yli tuhannen bannerin suunnittelusta, joten tiedämme miten viestisi välitetään mahdollisimman tehokkaasti ja optimoidusti.
Pyydä tarjous
Pyydä tarjous bannerin suunnittelusta tai soita 050 342 7311. Voit myös jättää tarjouspyynnön osoitteeseen matti@aavagraphics.fi . Vastaamme nopeasti ja aloitamme suunnittelun jopa samana päivänä, työtilanteesta riippuen.
Aava Graphics | Y-tunnus 3001179-8 | matti(at)aavagraphics.fi | 050 342 7311