Modernit ja persoonalliset kotisivut yritykselle

Kotisivut LVI-alan yritykselle
Nettisivut sisustusalan yritykselle

Suunnittelemme kompaktit ja yksilölliset kotisivut yritykselle tai yksityishenkilölle hintaan 390 € (+alv 24%). Sivut sisältävät etenkin aloittavalle yritykselle tärkeät elementit, kuten tieto-osion, palvelut, valokuvagallerian, yhteydenottolomakkeen ja yhteystiedot-osion. 

Käytämme sivujen ulkoasun suunnitteluun Adobe XD:tä. Ohjelman avulla asiakas näkee suoraan selaimessa miltä sivusto tulee näyttämään, ennen varsinaista taittoprojektia WordPress:iin. 

Meiltä et saa valmiita kotisivuja parissa päivässä, sillä rakennamme sivut yrityksen visuaalisen ilmeen ympärille, emmekä käytä valmiita geneerisiä palikoita. Saat sen sijaan yrityksesi näköiset ja persoonalliset verkkosivut 1-2:ssa viikossa.

Helppokäyttöiset ja responsiiviset WordPress-kotisivut yritykselle

WordPress on maailman suosituin julkaisualusta, mikä johtunee sen helppokäyttöisyydestä, monipuolisuudesta ja valtavasta määrästä sille tehtyjä verkkosivuteemoja ja lisäosia. 

Alunperin bloggaajille suunnitellusta nettisivualustasta on vuosien kuluessa muodostunut monipuolinen järjestelmä, jonka muokkausominaisuudet ovat lähes rajattomat ja jota käyttävät myös isot kansainväliset yritykset. 

Julkaisujärjestelmän ansiosta käyttäjä pystyy päivittämään sivuja ilman teknistä osaamista.

Sivut suunnitellaan aina responsiivisiksi, eli kotisivut näyttävät tietokoneella, tabletilla, mobiilissa ja muilla päätelaitteilla siltä kuin niiden pitääkin näyttää. 

Responsiivisuus on ollut jo vuosia modernien sivujen perusominaisuus, sillä se vaikuttaa positiivisesti myös Google-näkyvyyteeen. Responsiivisuus on myös olennainen osa käyttäjäkokemusta, joten huonosti optimoidut sivut voivat käännyttää asiakkaasi kilpailijoidesi sivuille. 

Mobiilissa responsiivisuus tarkoittaa ennen kaikkea sitä, että kaikkein olennaisimmat elementit sijoitetaan ylös ja joitakin detaljitason asioita voidaan jättää jopa kokonaan pois kännykästä ja/tai tabletista. Puhelimella tai tabletilla selatessa tila on hyvin rajoitettu, ja sisällöllisesti pitkä sivu tietokoneen selaimessa näyttää todella pitkältä mobiilissa.

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous kotisivujen suunnittelusta tai soita 050 342 7311. Voit myös jättää tarjouspyynnön osoitteeseen matti@aavagraphics.fi .  Vastaamme nopeasti ja aloitamme suunnittelun jopa samana päivänä, työtilanteesta riippuen.

Kotisivut, jotka näkyvät Googlessa

Jotta verkkosivut nousevat hakutuloksissa, niissä on oltava hyvää sisältöä, joka palvelee asiakasta. Tämä on kaikkein tärkein asia joka vaikuttaa sivujesi sijoitukseen hakutuloksissa. 

Aikaisemmin nettisivujen sijoitus hakukoneissa perustui pitkälti avainsanojen käyttöön ja määrään, mutta enää tämä ei päde. Googlen hakukonealgoritmit muuttuvat jatkuvasti, mutta hyvän sisällön laatuvaatimus on tullut jäädäkseen, koneoppimisen ja tekoälyn kehittymisen myötä. 

Sinä olet oman alasi asiantuntija, joten tätä asiantuntemusta kannattaa käyttää hyödyksi tuottamalla runsaasti relevanttia sisältöä sivuillesi. Olet varmasti joskus törmännyt termeihin sisältömarkkinointi tai sisältöstrategia. Nämä liittyvät juuri edellä mainittuun asiaan: tuota sivuillesi hyvää sisältöä, niin asiakkaat löytävät sinut, jakavat sisältöä muille ja Google-sijoituksesi paranee. 

Wordpress kotisivut yritykselle

Oikeat avainsanat parantavat kotisivujen sijoitusta hakutuloksissa

Hakukoneoptimointi eli SEO on edelleen tehokas tapa tehostaa sivujesi nousua kohti hakutulosten kärkisijoja, mutta se toimii sisällön tukena, ei itsenäisenä työkaluna. Toisaalta ilman oikeita hakusanoja ja aiheeseen väljästi liittyvien termien käyttö ei tavoita maksimaalista kävijämäärää, koska toimialaasi etsitään eri hakusanoilla.

Mitkä sitten ovat juuri sinun yritykselle oikeat hakusanat tai avainsanat? Tähän on olemassa paljon työkaluja, sekä maksullisia että ilmaisia. 

Yksi tehokkain – ja ehkä yllättävin – on Googlen etusivu. Se ei näytä hakumääriä tai kuinka kilpailtu tietty hakusana on, mutta varsinkin useamman hakusanan yhdistelmissä (long-tail keywords) Googlen oma hakukenttä on tehokas, koska se listaa sanoja, joita haetaan eniten.

Haasteeksi saattaa muodostua oikeiden avainsanojen käyttö, varsinkin jos aihetta voi lähestyä useilla samaa tarkoittavilla sanoilla tai sanayhdistelmillä. Jos yrityksesi myy esimerkiksi valaisimia, on vaikea tietää etukäteen, millä sanalla ja missä suhteessa haetaan esimerkiksi pöytälamppuja: pöytävalaisin, pöytälamppu tai pöytävalo. 

Tässä asiassa auttaa esimerkiksi Googlen Avainsanojen suunnittelija. Se näyttää kunkin hakusanan kuukausittaiset hakumäärät sekä kuinka kilpailtu hakutermi on. Avainsanojen suunnittelija myös ennustaa, kuinka paljon klikkauksia avainsanasi voi saada. 

Autamme tarvittaessa hakukoneoptimointiin liittyvissä asioissa ja annamme vinkkejä miten muokata sisältöä hakukoneoptimoidumpaan suuntaan verkkosivujen suunnitteluvaiheessa. Ota yhteyttä tarjouspyyntölomakkeen kautta tai soita 050 342 7311.

Aava Graphics | Y-tunnus 3001179-8 | matti(at)aavagraphics.fi |  050 342 7311